torsdag 18 september 2014

NYEKIPERAD

I går var jag med matte och shoppade.
                                     Måste kolla vad det var hon köpte för någonting.
Aha, ett snyggt varmfodrat vintertäcke så jag inte skall frysa när kylan kommer.
Och så köpte hon ett regntäcke också. Det har jag haft på mig på morgonpromenaden idag. Kändes lite konstigt först så jag var lite fundersam om man verkligen kunde gå i det, men jo, det kunde man visst. Skönt att slippa bli våt i det höga blöta gräset.
Min tröja har jag som morgonrock nu. Matte släpper ut oss på tomten direkt på morgonen och då är det skönt att ha någonting på sig när man kommer från den goa sängvärmen.

2 kommentarer:

  1. Ååh va fin du blev Sandro!! Hur går det med nosen o hostan? Provsvaren skulle mailas till Carina efter 10 dgr sa tyrannen, Kram till er allihop från mig!!

    SvaraRadera
  2. Ja, visst blev han fin! Provsvaren har inte kommit ännu. Han har lite morgonhosta, men inte så farligt.
    Det är så roligt att se hur han dag för dag tar för sig lite mer.
    Kram från Sandro & Co

    SvaraRadera