lördag 15 februari 2020

KITO:S FÖRSTA DAG HOS BUBBA OCH MIG


Gick in på Blocket och letade efter en äldre omplaceringshund och hittade denna söta lilla hund. 
Skickade ett mail direkt och anmälde mig intresse. Fick svar omgående både på mail och telefon. 
Vi bestämde träff hemma hos Sora i Kungsängen så att hundarna kunde träffas.
Först gick jag in och hälsade på Kito och blev helt betagen av detta livliga lilla charmtroll!
Vi gick sedan en liten promenad med båda hundarna och bestämde då att jag skulle få ta med mig Kito hem på prov över helgen.

Kito var förstås nyfiken på allt det nya och sniffade runt i varenda  skrymsle och vrå både inomhus och utomhus.
Tog med mig båda hundarna på en promenad. Efter detta var både dom och jag rejält trötta så vi tog oss en tupplur alla tre.
Myste i soffan och såg på TV en stund innan vi skulle lägga oss.
Till min förvåning blev natten helt lugn, inte ett pip från någon av hundarna. Kito sov i sin medhavda tygbur oc Bubbla på sin vanliga plats, jag fick m a o ha sängen helt för mig själv

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar